Hallå där!

Vad har hänt sen sist? Tog ut min navelpiercing förra veckan för att jag var typ tvungen till det. Min kropp stötte ut den så det var inte så mycket hud kvar + att den ser inte bra ut så då tog jag ut den. Kändes riktigt förjävligt faktiskt! Hade bara haft den i fem månader men det känns så mycket längre. Men nu har jag vant mig att vara utan den och en hel del grejer är lättare nu. Jag kan böja mig ner utan att det gör ont, jag kan sova på mage osv. Underbart!
 
En annan grej som har hänt är att jag har testat på att fasta i två dagar. Gick gaska bra faktiskt men fyfan vad lite energi jag hade. Jag drack enbart vatten, te och någon kopp kokosmjölk. När det hade gått två dagar och jag fick äta igen på morgonen så kunde jag knappt ta mig ner til köket. Bena och hela kroppen var bara så trött. Illamående var jag också. Men jag tröck i mig en macka och då bev det ganska snabbt lite bättre så jag tröck en till. 
 
Snart är det min födelsedag! På lördag. Så jag ska gå ut med mina kompisar på fredag, spela ett spel på förfesten som jag och Sanna knåpat ihop tillsammas. Det blir spännande. Sen på lördagen så ska vi ha en liten myskväll med chips och godis. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR