Stuff

Vill bara visa dessa fina grejer som kom hem till mig i fredags. Bytte till hjärtat igår men tog ut det och bytte till den på andra bilden för att hjärtat var lite för stort och dinglade när jag gick. Kändes inte så bra för hålet eftersom det inte är helt läkt än och väldigt irriterat. Men när det är läkt och ser bra ut ska jag nog byta till blomman. Guld, som jag misstänkte, ser lite smått fult ut i naveln. Alltså det ser mer gult än guldigt ut. Inte så fint helt enkelt. Eller alltså det var inte fult men silver är finare.. i naveln iaf. 
 
Den lilla grejen bredvid navelsmyckena ska jag ha som tragussmycke sen när jag väl fixat ett hål där. När nu det blir.. Jag blir mer och mer rädd för att ta hål för varje år som går.
 
Boken inneåller 365 frågor som man ska svara på i fem år. Johanna köpte en när hon var ute och reste och så visade hon mig den när jag var och besökte henne nu kring jul och det verkade så roligt så jag var tvungen att skaffa en själv. Och så blev det! Idag var frågan: "What's the oldest thing you're wearing today?" Så frågorna är väldigt random och det är väl det som är roligt. Sen finns det mer seriösa frågor också.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR