Det närmar sig!

Tja! Idag har jag jobbat halvdag. Känns skönt att det klirrar till i plånboken när det inte ens känns som att man har jobbat. Efter jobbet drog jag på en intervju som gick så bra att jag fick jobbet direkt. Haha, nä men dom hade redan bestämt sig typ att jag skulle få jobbet. Det är tyvärr inte under hela sommaren utan bara 4 veckor men det är ju bättre än ingenting! Sen kommer jag ju ha RPM två gånger i veckan som jag får in lite pengar på. 
 
Om exakt en vecka tar jag studenten! Helt jävla underbart!! Måste jag få säga, jag kan inte längta mer. Jag tror veckan kommer gå väldigt långsamt bara för att man längtar. Men kvällarna kommer iaf vara fyllda av förhoppningsvis roligheter. Annars i skolan så är jag klar med allt så jag ska bara förbi en dag nästa vecka och packa ihop mina grejer. 
 
Sydde även klart min studentklänning i veckan. Helt okej nöjd är jag. Bild kommer självklart upp om ett tag. Har klänningen på mitt andra ställe än där jag är nu så jag har ingen möjlighet att fota. Men så snart som möjligt.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR