En vacker dag

Det har äntligen varit sol idag. Det känns som det var jätte länge sedan. Så jag började morgonen med en liten banan och tog sedan en promenad på 40 min. Så härligt! Dock var det väldigt halkigt på vissa ställen så man fick passa sig. Jag har börjat lyssna på en ljudbok för någon dag sedan, Cirkeln, som ni säker har hört talas om. Den är väldigt bra iaf så den slog jag på under promenaden. 
 
Just nu är jag väldigt sugen på jordnötsringar men det är faktiskt inte helg än så jag försöker hålla mig från att inte springa iväg till affären. Det är konstigt det där.. när man har och är aktiv så känner man att man inte ska äta så mycket onyttig och man tänker verkligen till. Vilket leder till att man håller sig borta för sötsakerna men när man inte har varit aktiv på ett tag, när man har varit lat, så kan man proppa i sig allt möjligt onyttigt. Och det är ju egenligen när man håller igång som man "kan" käka onyttigt för att man bränner bort det snabbare (om man kört något typ av intervallpass speciellt). Då ligger förbränningen på en högre nivå än annars.
 
Kan även berätta att jag har börjat kolla på Biggest Loser Sverige som startade för några veckor sedan. Tycker verkligen om det programmet! Jag hade gärna varit med själv bara för att få träna så helvetes mycket som dom gör. Det är självklart jävligt jobbigt men ändå sjukt roligt tror jag. Men det är bra gjort av dom! Från att inte ha tränat alls i princip till att träna typ 8 timmar per dag + en superstrikt diet på det. Det är tur att dom har varandra så att dom kan peppa varann. Det hade nog inte funkat lika bra annars. Och såklart deras PT:n också. 
 
Sorry för att jag skriver så långa texter men det är roligt att skriva även fast jag inte är så bra på det. Tack för att ni som läser läser men jag förstår om ni inte gör det. Det var allt för idag!
En bild från januari.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR