Jo jag lever!

Tjaa! Long time no see!! Tänkte bara uppdatera om vad som hänt den senaste månaden. Just nu har jag lov vilket är jävligt skönt. Jag har varit på RPM (hårdare typ av spinning) tre dagar i rad nu. I måndags och igår var det 50-minuterspass och idag ett 30-minuterspass. Jag kan faktiskt säga att jag känner mig lite stolt att jag har orkat och ens idas, jag är förvånad över mig själv. Det känns bra!
 
Jag har dock dragit på mig två skador, den ena i svanken men det börjar kännas bättre och den andra i axleln som inte alls är bra. Vissa dagar, som idag, har den kännts ganska bra men igår.. fyfan säger jag bara. Jag kunde knappt röra på armen utan att det gjorde ont. Vilket inte känns superbra när det bara är en vecka kvar till antagningsprovet för GMU. Men jag ska trycka två alvedon innan isokai-testet så ska det nog gå vägen.
 
Vad mer har hänt.. var och såg Fifty Shades of Grey för några veckor sedan, har även läst ut två böcker så jag har bara den sista kvar nu. Det är något med böckerna som jag inte fattar varför jag fastnar för dom. Men dom är verkligen fängslande.
 
I skolan så går väl saker och ting helt okej. Blev riktigt less på kappan jag håller på att sy nu innan lovet för längden på fodret och yttertyget stämde inte och allt blev så krångligt. Så det suger, men ska ta tag i det till veckan. Sen har vi börjat med underkläder, skit kul! Och balklänning håller vi också på med. Fullt ös! Plus att man har ju en kollektion att jobba på också..
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR