Nervöööös!

I morgon is the Day. Fyfan vad nervös jag har varit! Jag kunde inte somna inatt så jag lär inte vara så pigg imorgon och speciellt för att jag inte kommer få mycket sömn inatt heller eftersom jag åker tåg. Men jag ska trycka en koffeintablett imorgon så kanske jag blir pigg. Nervositeten har dock lagt sig nu, men den lär dyka upp snart igen. Fyfan vad jobbigt det är! Varför ska man ge sig in på sånt här? Men samtidigt vet jag ju att man måste göra saker för att få en förändring i sitt liv och för att nå det man vill.
 
Men klockan 14 imorgon, det är då det gäller så då får ni gärna skicka en extra tanke till mig och hålla tummar och tår. Jag lär ju skriva en uppdatering om hur det gick senare på kvällen eller så gör jag det på fredag.
 
Men shit asså! Den här dagen har legat så långt fram i tiden och nu är det här. Det känns så overkligt. Det kanske inte är en stor grej, jag vet inte, men det känns jävligt stort.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR