Optimist

Vilken underbar dag det har varit idag! Jag drog och simmade i en timma och sedan tog jag en promenad i det fina vädret till storheden och köpte diverse saker som dom behövde här hemma. Till mig själv köpte jag jordnötsbågar. Tänkte ju, som jag sa igår, ta jordnötsringar men jag kollade på ingredienserna och det innehöll rågmjöl. Vilket är gluten, som jag inte äter. Men så såg jag då jordnötsbågarna och i dom var det enbart majsmjöl satt då blev det dom. Det ska bli gott!
 
Snart är även detta lov slut. Buhu! Dessa lov är ju faktiskt mina sista lov någonsin. Jag kommer aldrig mer att ha sportlov. Känns ju lite tråkigt men det ska bli jäkligt gött att gå ut skolan och börja sitt liv. Det finns så många möjligheter! Jo idag är jag optimistisk. Det känns bra.
(Inlägget som precis las upp innan detta, förinställde jag igår och då var jag inte optimistisk alls. Jag var faktiskt väldigt less och negativ igår. Så vet ni det.)
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR