Awesome!

Skolan idag var awesome!! Jag var med nå nya trevliga människor och teatern var skit kul. Jag som hade kännt imorse att jag verkligen inte hade någon lust att gå till skolan idag för allt kändes så jobbigt, men den här dagen blev ju bra. Och det är jag otroligt glad för.

Men jag har fått något problem med min nacke, när jag vrider huvudet åt höger så gör det skit ont i nacken. Det var så redan i morse, men jag tror det är någon streckning av nå slag så det går nog över om någon dag.

Nu ska jag köra lite zumba och sedan gör mina magövningar. Sen måste jag ta tag i läxorna vi har. Fast dom är inge svåra. Vi ska skriva ett brev om oss själva och ge till vår svenska lärare och sen ska vi rita en myra och svara på nå frågor och lämna in till NAK läraren.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR