hope

Tredje skoldagen avklarad! Den var väl helt okej. Jag vill bara att det ska bli jul för då har man typ lärt känna dom flesta ganska bra. För just nu känns det inge kul, så jag hoppas verkligen att jag lär känna lite folk. Det som är så bra är att det är ganska många teatrare i min klass så det är nice eftersom jag också går teater.

Var och hämtade ut mina sommarjobbspengar idag också. Det blev ju nå fel där, för att innan skolan började så gick jag och fixade så att jag slapp hämta ut men det hade inte gått igenom eller ngt så jag fick hämta ut iaf. Om ni fattar. Jag vet inte hur jag ska förklara på ett bra sätt.

Outfit för idag

sv: kul att du är med och tävlar om extensionen:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR