Klockan 3

Anledningen till att det inte blev någon uppdatering igår var för att jag var i stugan. Och där vill man inte sitta framför datorn hela dagen och på kvällen så spelade jag sims men nu har jag massor med bilder att bjuda på. Dygnade nämnligen inatt så jag gick upp och fotade kring 3 och 5. Det är då man ska ut och fota, helt klart!

Detta var bara bilderna från kl 3 imorse. Bilderna från kl 5 kommer upp senare.

alltså fan i helvetes jävla skit vad jag saknar de där stället alltså. HELT SJUUUKT! längtar som en galning, ska snacka med jobbet så ska vi se om jag får åka upp i september... jag längtar som faaan iallafall :D då åker jag upp mitt i veckan, så kan vi spendera hela helgen (eftersom du kommer gå i skolan) i stugan :))))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR