Mitt sommarlov 2011


Har du druckit tills du spytt? - nej
Sårat någon? - ja
Förlorat en vän? - jo
Träffat nya människor? - yes
Kysst en främling? - nej
Tagit droger? - nej
Haft en sommarflört? - nej, eller asså jag är redan kär i en sen nästan 2 år tillbaka.
Gråtit? - ja
Skrattat tills du kissat på dig? - nej
Varit vaken en hel natt? - ja
Solat? - absolut!
Badat? - ja
Haft ett förhållande? - nej
Gjort dig riktigt illa? - nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? - 1 till i örat
Läst en bok? - ja
Skickat fel sms med flit? - nej
Suttit vid datan en hel natt? - ja
Näckat? - nej
Fått utegångsförbud? - nej
Sagt “jag älskar dig" och menat det? - ja
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? - skulle aldrig göra!
Varit i slagsmål? - nej
Pussat någon utav samma kön? - nej
Sjungit högt på ett berg? - nej
Kysst någon i regnet? - nej
Kysst någon i skogen? - nej
Kysst någon du inte borde? - nej
Tappat rösten? - nej, men nästan
Gått upp i vikt? - ja
Gått ner i vikt? - ja
Brännt dig? - nej
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - ja, skyller på sommarjobbet!
Varit utomlands? - nej
Gjort ett bra köp? - jorå
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - nej
Haft skadeglädje? - jo
Sovit under bar himmel? - nej, wtf?? nu är jag besviken, har typ gjort det varje sommar, eller iaf i tält.
Vad kommer du sakna mest? - solen, värmen, dom få fina stunderna med some people
Har du svart ärligt på alla frågor? - självklart!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR