Skönt att vara hemma nu


Idag har jag som sagt varit i Skellefteå och hälsat på släkten. Först var vi förbi farfar och sen for vi till kyrkholmen och fikade. Det var trevligt. Dom hade en jätte fin kyrka. Inte för att jag är religös eller så men den var faktiskt riktigt fin, mäktig. Sen for vi till en av mina kusiner och träffade mina små kusiner också. Och så umgicks vi och hade trevligt. Men i slutet innan vi for hem så var jag rikigt less. Ungarna skriker ju hela tiden. Haha är ju inte van så nu har jag sjukt ont i huvudet.
Tyvärr tog jag inte med kameran, ångrar det verkligen.

Ni får en bild på en av mina simfigurer ;)
moaa

Mina simbilder kommer aldrig upp så ja kan ladda upp dem på bloggen. Något förslag på hur jag kan ändra de? :o

moaa

SV: Okej men de funkar inteeeee :(

moaa

SV: Jaha okej tack ;)

Okej fan va sämst :(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR