Theatre

Andra skoldagen avklarad! Hade först matte, vi fick göra ett litet test och sen fick vi sluta. Hade 2 timmars hål och sedan idrott. Där gick han bara igenom massa saker och visade oss runt. Sen hade vi rast och så hade jag teater. Det var trevligt. Jag tror det här kommer bli bra, personerna verkar så söta och snälla så jag hoppas på det bästa. När jag kom hem fick jag se ett trevligt paket från ELF och från adlibris. Visar sakerna sen. Min kamera laddar så det är lite svårt att fota då, hehe.

Detta var outfiten från igår. Däremot är denna bild en månad gammal men jag hade samma jeans, linne, bolero och halsband.

- have a nice day!

michelle

tävlingen är avslutad, kolla gärna om de var du som vann!

om inte så får du ha de bra iaf!;*




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR