Dad's home

Nu har pappa kommit hem! Han har varit på Gran Canaria i en vecka. Så jag har varit själv hemma hela veckan och det har gått förvånandsvärt bra men det ända jobbiga var att tömma kattlådan 2 gåger om dagen. Men nu är jag hos mamma och sen far jag till pappa igen på måndag. Och jag fick två par jätte fina jeansleggings av pappa för att jag varit så duktig och sköta om huset. Happyface!

Annars idag så har det väl inte hänt så mycket. Blivit beroende av Angry Birds och det värsta är att jag inte har en touchmobil så jag kan inte spela det när jag vill. Men mamma har en så det är ju bra men ändå, hon använder den typ ofta. Buhu!

Och igår kväll bakade jag chokladbollar halv tio på kvällen och sen ritade jag en teckning och la på chokladbollarna i kylen och så skrev jag Välkommen hem. Somnade väl vid halv tolv nångång. Men dom blev goda!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR