Juldagen

Jag hade ingen tid igår att blogga och jag har varit borta hela dagen idag satt ni vet.

Men iaf. Igår. Julafton. Det var väl trevligt. Var hos mamma till tre tiden och for sedan till pappa. Hos mamma så käkade vi, öppnade paket och käka lite mer och chilla. Vi hann inte så mycket. Sedan hos pappa var vi en hel del pers, 11 st. Hos mamma var vi bara 5. Och jag har kommit fram till att jag inte tycker det är nå kul när man är så mycket människor. Julklappsöppningen blir inte lika roligt och det blir så trågnt så varmt. Så jag tycker bättre om när det är mindre människor. Men det är ju en smak sak.

Och idag har jag varit i Skellefteå hos min kusin och där var 2 till kusiner, farbror, faster osv. Vi käkade och umgicks bara. Kul att jag nu har ätit exakt likadan mat till lunch och middag två dagar i rad. Spyless är jag på den maten nu! Och det värsta är att jag inte ens gillar julmat speciellt mycket, det går ju att äta men det är inget speciellt.

Nu ska jag spela Sims! Fick ett Sims Kvällsnöjen i julklapp och jag har redan sen innan 3 andra så det är nice.

Det var sån julstämning igår, var det inte?


Fick av mamma, Tobbe, morfar och Marianne.


Fick av pappa, Maggie, Linnea, Linneas mamma, Stig & Gullan och Sanna Å.
Tack alla♥



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR