Barkat rabatter

Idag har jag mest fått barka rabatter men även rensat lite rabatter. Det är 100 ggr bättre än att röja sly. Helt ärligt! Nu är det bara 2 dagar kvar. Kan inte beskriva hur skönt det känns. Och fatta skönt det kommer kännas på fredag kl 15.00 då vi slutar för alltid! Jag längtar :D

När jag kom hem så la jag mig i solen och somnade till en stund. Det var härligt. Det är lite kul.. det här är första sommaren då jag har blivit utlandsbrun. Haha, eller vad man nu ska kalla det. Men folk tror ju att jag varit utomlans men nej det har jag inte, jag har sommarjobbat! hehe ;) Fast jag hade MYCKET heller varit utomlans än att sommarjobba.

Jag har ingen bild så då får ni en liten tjuvtitt på vad jag har beställt för skor från yesstyle. Jag tror paketet har kommit idag men vi måste fara och hämta det. Men visst är dom ganska fina ändå? ^^



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR