Byebye komunskitjobb! :D men bättre än inget


Äntligen är det slutjobbat för komunen! Kan inte beskriva hur skönt det känns. Men jag hade en jävligt bra sista dag. Jag var äckligt happy hela tiden och är fortfarande. Så livet leker :D

Efter sista rasten spelade vi kubb och fikade och det bästa av allt med det är att det var betalt.
När jag kom hem åkte mina skor i soptunnan. Som jag har längtat!

Och idag fyller min pappa år så GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!.. eller ja, ibland är han det ;)♥ Och så fyller Justin Biebers tjej Selena Gomez också år idag for your information, så grattis tilll henne också. Hon är typ min förebild.. tror jag.

Ursäkta mig för kass bildkvalité men dom är tagna med mobilkameran så ni förstår ju.
Till lunch idag så lyxade jag till det med att gå på en restaurang och äta en underbart god kebabtallrik.


Dett fick vi arbeta med idag, rensa plattor och huskanter från gräs. Ganska chill ändå.


Det var ju en HEL del ankor på vårt kubbställe.


"Älsklingsskorna" åker i soptunnan


R.I.P komunjobb.. eller vänta, sa jag det där? nej jag menar nog R.I.H = Rest in hell ;D

Hej! Jag har startat Dagens blogg som kommer att pågå till cirka 21:00 ikväll.

Mer info hittar du i följande inlägg:

http://ttiildaa.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment

- ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, förlåt mig.

Annars kan jag bara ge dig ett lycka till om du väljer att bidra.

// http://ttiildaa.blogg.se



- personligt till dig olivia: du har en mycket fin blogg, stor chans att lyckas skit stort, kramar tilda.

<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR