Goodbye leg!

Idag har jag fått rensa lite rabatter och plockat skräp. Jag tror att jag aldrig kommer slänga nå skräp på marken. Så jävla äckligt för andra att plocka upp det.

Jag har fått en väldigt bra erfarenhet idag, inte hälsa på okända hundar. Så här vare: Jag sa "hej vad söt du är" -eller ngt sånt- till en boxer tror jag att det var. Men iaf så han var jätte glad, men när jag hade gått förbi honom så hoppar han emot mig och börjar skälla. Och han var sjukt nära mig. Jag kan inte sluta tänka på vad som kunde hänt ifall jag hade stått lite längre bak. Hela mitt ben skulle ju vara helt sönderslitet.. typ. Men jag skulle fått mycket pengar eftersom att det hände på arbetstid.

Efter jobbet så stannade jag av vid DollarStore och köpte lite braha saker. 

 

Deo som luktar ASgott! 10kr



Hårinpackning som jag behövt länge men aldrig orkat köpa. 20kr



Bra-för-topparna produkt som jag också behövt länge men inte hittat något. 40kr



Hårmousse som jag mest köpte för att det luktar så sjukt gott. 30kr



Tuggummi 10kr



Världens godaste chips. 10kr




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR