Blev utmanad av Viktoria.. igen ;)

utmana dig själv och två andra vänner med att beskriva varje person i din före detta klass..
Jag utmanar den som vill!


Lisa Aderlund: Jätte snäll och söt person, awesome klädstil, speciellt alla coola leggings! :)

Emma Andersson: För det mesta snäll men när hon har sin vecka får man backa undan, annars kan det gå illa! ;) VACKER!

Louisa Svedlund Lopez: Skit söt och snäll. Kommer aldrig glömma att vi bråkade över en kille i 3:an ;) HAHA!

Julia Höök: Söt och snäll. Seeeeg som faaaan! Haha fast det vet hon redan för jag säger det typ hela tiden ;)

Denise Jonsson: OTROLIGT bra på att rita! Snäll men det har ju varit lite problem mellan oss på sista tiden. Ta inte fel på det jag skriver nu men faktiskt måste jag skriva ex bästis.. sorry.. men det känns inte som vi är så bra kompisar längre. Vi är vänner!

Moa Sjöberg: BRA på gitarr! Har mycket fina och bra minnen med dig, lixm har känt dig i 10 år!

Nai Sranya: Du är VACKER och snäll och otroligt rolig att vara med. För det mesta är du glad och det är dom stunderna som är bäst! :)

Sofia Norman: Vi var bra vänner förut men sedan blev vi ovänner och nu har jag börjat förlåta. Eller det började jag med för länge sen. Jag bryr mig inte längre. Jag är inte långsint. Du är snäll.

Sam Huczkowski:
BÄST på att dansa! Otroligt snäll och glad hela tiden.

Jonatan Allden: Haha alla tjejers drömkille? eller inte vet jag. Men han är snäll och kinda rolig. Typ alltid trött.

Mattias Englund: Ska alltid tjata om betygskriterier men han är snäll ändå.. ibland ;PPP

Filip Karlsson: Klassens clown, får alltid alla att skratta.

Micke Modig: Han har alltid hatat mig, från första dagen han såg mig.

Furkan: Han har typ också alltid hatat mig.. känns iaf så.

Carl Jakobsson: Kommer typ aldrig till lektionerna.. det är det jag vet.

Simon Gustavsson: Snäll och alltid glad.

Sebastian Andersson: Han ska typ alltid tejpa ihop saker och vara allmänt irriterande.

Markus Engström: Snäll, rolig.. finns inte så mycket mer att säga. Dom orden säger nog det mesta.

Liam Nilsson: Var väldigt bra vänner på dagis och lågstadiet men efter det så slutade vi vara med varann och idag så känns det som att du kinda hatar mig.. typ.

Björn Skarin: Vet inte vad jag ska skriva, är aldrig i skolan.

Linus Lindström: Alltid snäll och glad!

Andreas Nyberg: DRYG, IRRITERANDE, BLÄ, USCH, ORKAR INTE MED HAN!


Anonym

utmanad igen..hehe :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR