Finally!

Jag har äntligen hittat en hemisda som säljer små fina skor. Och hur billigt som helst dessutom! Dom säljer även kläder och smycken och sånt. Allting är jätte billigt. Man kan få en tröja för en tjuga och den är fin.

Dom här skorna tex som jag ska köpa, som jag älskar! Dom kostar bara 10.81 dollar, och det är ungefär 70 kr.


Och dom här kostar bara 6.76 dollar, ungefär 44 kr.


Asså det är knappt att man kan tor att det är sant. Men jag tror inte på att det är världens bästa kvalité men så dåliga kan dom ju inte vara. Men jag ska iaf betsälla det där och sen kan jag berätta om hur jag tycker kvalitén är efter att jag använt skorna ett tag. Det låter bra, eller hur?

Men ni kan ju checka in hemsidan och se om det finns något för er. Och det tror jag att det gör för dom har det mesta.

De högst upp var supersnygga! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR