Skolavslutning

Har inte haft tid med bloggen idag. Slutade skolan vid tre för att vi hade avslutningslunch. Efter det for jag hem till pappa, duschade, sminkade mig, åt och bytte om till skolavslutningskläder. Sedan bar det av till skolan. Skolavslutningen gick bra men jag hade väldigt ont i fötterna av mina skor.

Asså det här känns ju både bra och dåligt. Jag kommer sakna vissa så himla mycket. Men vi ses förhoppningsvis på gymnasiet. Och sen känns det ju extra tråkigt för att skolan ska rivas, då kan man inte komma tillbaka och kolla sin gamla skola.

Men nu har man ett härligt sommarlov att se fram emot.
Det kommer komma upp bilder från skolavslutningen imorgon och senare ikväll kommer det upp bilder från igår när jag var på Klubbviken.

@Klubbviken




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR