Utmanad av Viktoria

1. Ta närmaste bok och slå upp sid 18, rad 4- vad står det där? En dag berättade hon för mig att hon hatat sina ögonbryn när hon var yngre och brukat plocka dom för att få dom kortare och smalare.

2. sträck fram din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Luften

3. vad senast såg du på tv? Raise Your Voice

4. Utan att se efter, vad tror du klockan är? 23.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Musik♥

6. När vad du senast utomhus och vad gjorde du då? För någon timma sedan, jag hade skolavslutning.

7. vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen? Viktorias blogg

8. vad har du på dig? Shorts, tröja, underkläder

9. drömde du något i natt, i så fall vad? Nog drömde jag men jag minns inte vad.

10. När skrattade du senast? Idag någon gång.

11. vad finns det på väggarna i rummet där du är nu? Tapeter och tavlor.

12. Har du sett något konstigt på senaste? Inte vad jag kan komma på.

13. vad tycker du om den här utmaningen? Lite tråkig kanske..

14. vilken är den senaste filmen du såg? Raise Your Voice

15. om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Saker till kameran, utlandsresa, kläder och jag skulle även ge bort till de som behöver, tex de fattiga.

16. berätta något som ingen vet om dig? Om jag berättar det så vet ju många om det.. eller hur? Och det är ju kanske inte meningen.

17. Om du fick ändra på EN sak i välden, utan att ta hänsyn till politik och skulldkänslor, vad skulle det vara? Jag skulle vilja ändra så att alla har ett lyckligt och bra liv och kan äta sig mätta varje dag.

18. tycker du om att dansa? Ja det är mycket roligt!

19. George Bush? Han är väl nån snubbe i USA.

20. Vad skulle dina barn heta pojke resp. flicka? Jag har faktiskt ingen aning.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut

22. vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag tror inte på gud.

23. välj fyra personer som ska svara på detta- Denise, Nai, Johanna, den som vill.

6. När vad du senast utomhus och vad gjorde du då? Nyssssss, cykla hem från kristi
johanna

hallå, jag började göra den där men jag orkar verkligen inte! haha sorrrryy, pösssss å gonatt. Skönt me sommarlov nurå förresten? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR