yeaah

Kom hem för ett litet tag sen. Lite less på regnet. Kan det inte bara sluta?
Måste bara berätta en sak.. imorse när jag skulle till skolan så måste man åka över en tågövergång eller vad det heter och så hade bommarna fällts ner och dom ville inte gå upp igen. Det tog ca 20 min sen kunde bussen börja köra igen för att då kom det några och fixade det där. Men jag hade ju iaf tur att jag fick vänta i bussen alla andra fick stå ute och vänta och undra var bussen var, jag visste iaf.
Men ja.. så jag kom då 25 min försent men det gjorde inget.

Gjorde fysik prov idag om universum. Jag tror det gick ganska bra, kunde svara på alla frågor förutom 1. Och den frågan kan jag nu, haha lite irriterande.

Juste, igår så fick jag veta mitt engelska prov och giss vad jag fick!? 1 ½ poäng ifrån MVG. Asså fattar ni! Så nära! Jag ligger alltid sådär, precis på gränsen till MVG. Liiite irriterande. Men jag ska inte klaga, jag är väldigt nöjd med ett VG+.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR