Aj..

Nu har jag äntligen lite tid över till att blogga. Fredagar är alltid dom jobbigaste. Vi har 4 lektioner tett inpå varann men idag har vi bara haft 3. Och då hade vi hål på 2 ½ timme för att vi hade lunch också. Så då chillade jag och massa andra på soffan. Vi trängde ihop oss och sov. Tyvärr har jag ingen bild på det än men jag ska försöka få tag på den. Sen var jag trött resten av skoldan.

När jag kom hem packade jag väskor, ska vara hos pappa i 3 veckor nu. Sen skjutsade mamma mig till pappa och när jag kom till honom så åt vi och sen har jag hållt på och fixa min ögonskuggpalett för det var helt kaos i den. Och sen har jag rengjort min borstar.

Igår kväll råkade jag bränna mig på sänglampan. Så jävla ont det gjorde. Inget har någonsin gjort sådär ont! Men jag spolade snabbt kallt vatten på det och sen tog jag sån där aloe vera blomma och stoppa saften på det där, så det är nog därför det inte har blivit så illa.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR