Go to hell biatch!

Är helt jävla död nu, bokstavligt talat. Efter skolan for jag och träna och jag körde dubbelt så hårt + att jag simmade. Så när jag kom hem så slängde jag mig i sängen och låg där ett tag. Ska typ ta en powernap före middagen.

Men i morse så började det inte så bra. Bussen var osmart och stog i kön som tar 100 år så då blev jag försenad men det gjorde inte så mycket men ändå. Skönt det har varit i klassen idag, alla musikare har ju kör hela dagen för att dom ska vara med i något sånt där kör grejs på KH ikväll. Jag hade gärna gått och kollat men det kostar 300kr. Men det är väldigt mäktigt och vackert!

Sen fick jag reda på en sak som jag blev jävligt irriterad över och jag höll ärligt talat på att explodera! Mitt hjärta dunkade i 320 och jag skakade nästan för att jag var så sjukt jävla upprörd/arg/irriterad osv.

Och nej, jag försöker inte leka fjortis för att jag har idomin på läpparna utan det svider nå så grymt. Just so you know.


MEN hallå nu blev ja nyfiken, tell me!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR