stress

Nu har jag fått lite press på mig. Vår teatergrupp är uppdela i två grupper och så ska vi spela upp en pjäs på öppet hus den 10 december och då visar det sig att en person från andra gruppen ska vara borta då så då får jag hoppa in ist för henne och jag har aldrig läst deras repliker eller så. Så nu måste jag öva väldigt mycket och det kommer bli jätte stressigt för vi har som ingen tid att öva. Jag kommer bara få sitta hemma och öva replikerna vilket kan vara vädligt svårt. Det är mycket lättare att lära sig när man agerar samtidigt.

Men iaf så vet jag inte om jag kommer blogga så ofta. Dels för tidsprist och dels för att jag inte har någon insperation alls. Men vi får se hur det blir.

Har precis stoppat upp julstaken. Längtar så mycket till jul!! Det tråkiga är ju att vi inte ens har någon snö och det är bara en månad kvar. Illa!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR