Dag 26 – Mina rädslor

Spindlar, mörker, svek, lögner, terrorattacker, naturkatastrofer osvosv.

Jag har inte varit rädd för spindlar förut, eller egentligen så här var det, jag försökte trycka bort min rädsla för spindlar och intalade mig själv att dom är inte farliga, dom kommer inte bita dig. Och det är ju rätt och jag var inte så rädd för spindlar men nu har jag helt släppt det där och nu när jag ser en spindel blir jag jätte rädd. Och det är väldigt jobbigt! Spindlar är ju faktiskt inte farliga, inte i Sverige iaf.


Det var nästan så att jag inte klarade av att hitta en bild på en spindel. Jag kollade inte ens på den är jag sparade den osv. Jag fattar inte varför jag har blivit så otroligt jävla rädd för dom. Less jag blir!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR