<3

Har som sagt varit i Haparanda idag. Har även varit utomlans en timma, hehe. Vi for över till Finland och gick på ett shopingcenter som heter Pajalla. Där hittade jag en skit snygg jacka. Sen for vi till ikea och så gick vi på dom där andra äffärerna som är där. Hittade en massa bra saker. Bilderna under säger allt.

Sen for vi hem och då lastade vi bara av sakerna och sen for jag och pappa in till stan och fotade lite. Fast det var bara pappa som fotade för jag orkade inte ha med min kamera. Sen har jag sett en film som slutade för ett tag sen, 17 Again. Jag har sett den tidigare men när jag såg att den skulle visas på tv så tänkte jag why not.

Skor - Skopunkten - 299kr 149kr



Kängor - skopunkten - 349kr


Täckbyxor - Stadium - 699kr



Jacka - H&M (Finland) - 29.95 euro, det är väl typ 300kr


Tumvantar - Stadium - 399kr

Det ironiska med dessa vantar var att jag nyss upptäckte att det är två högervantar. Jag började bara skratta men nu är jag lite irriterad. Haha!


Godmorgon låda - Ikea - 149kr

Ni får se en bättre bild på den här när jag fyllt den med smink och sånt.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR