Dag 11 – Mina syskon

Jag har en "riktig" bror som heter Alex och sen har jag 5 "låssas" syskon. Mammas man har 4 barn och pappas fru har 1 barn så därför blir det att jag har 5 låssas syskon. Om vi börjar med min riktiga bror då, han heter som sagt Alex och är 19 år och bor hemma.. tyvärr, haha ;) Sedan har jag en låssas syster som heter Johanna och hon är också 19 år men bor i i södra Sverige, och sen har vi min låssas bror som heter Alex som min riktiga bror (weird) och han är 17 år och bor också i södra Sverige. Och sen har vi Mattias och Christopher och dom är över 20 och bor i södra Sverige dom också. Och sedan har vi min sista låssas bror och han heter Robin och är 25 år och bor här uppe men han har flyttat hemifrån.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR