Dag 15 – Mina drömmar

Min största dröm just nu är att bli en otroligt bra skådespelerska och flytta till USA och gör mitt namn och skådespeleri känt där och då om jag får mycket pengar genom filmer och sånt jag är med i så kommer jag starta en organisation som hjälper alla som behöver hjälp. Och då menar jag verkligen ALLA, människor, djur, miljö osvosv. Allt och alla som behöver hjälp ska få hjälp.

Sedan har jag en dröm som ligger lite närmare i mitt liv, om ca två år kan den slå in. Det är nämnligen att åka till USA på ett utbytesår. Det som kommer bli svårt med att uppfylla denna dröm är att få ihop så mycket pengar, ca 100 000kr. Det är inte det lättaste! Så jag måste försöka skaffa ett helgjobb och ett väldigt bra betalt sommarjobb. Men det är svårt att få ett bra betalt jobb när man är under 18. Så jag kommer behöva kämpa!

SannaÅ

akta så du inte blir ett offer för traffickin ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR