Dag 20 – Den här månaden

Asså är det vad som har hänt eller vad som kommer att hända? Det känns ju onödigt att skriva vad som har hänt eftersom det har ni kanske redan läst. Så jag kan väl skriva vad som kommer att hända i oktober.
Johanna kommer upp :D Vi ska chilla, shoppa, bada osvosv. Min pappa kommer hem, har inte träffat honom på 6 veckor! Mer än så vet jag inte. Troligtvist kommer jag väl baka någon gång också och träna en del.

Hej :) Jag är med i en tävling som avslutas om 2 dagar som jag galet gärna skulle vilja vinna! Så skulle du snälla kunna ta dig en sekund och gå in på den här länken och trycka tummen upp i det vänstra hörnet på min bild <3 Tack på förhand <3

Länk: http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR