it's gone

Denna morgon har jag faktiskt varit duktig.. tycket jag. Gick ut och gick/sprang. Det är mycket skönare att träna på morgonen, för då är man pigg hela dagen och så känns allt bara så bra. Tycket iaf jag. Och sen är det skönt att veta att man redan har gjort bort träningen och så har man hela dagen framför sig för annat skoj. Nämen asså seriöst, HISS till träning på morgonen!

Sedan fick jag även reda på en sak när jag gick där på mjölkuddsberget. Dom har ju förfan börjat bygga feta lägenheter precis bredvid. Det känns så konstigt. Det har lixom varit skog där under dom 12 åren jag har bott här och nu börjar dom bygga massa lägenheter där. Det såg så fel ut. Eller det var väl inte riktigt skog, men det var en äng med massa skog runt om. Och nu är det lägenheter med massa skog runtom.
Vi lekte ju lekar på den där ängen i lågstadiet.

Det var en till lägenhet bakom den där. Sen ganske det var ytterligare en men det såg man inte.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR