Mys

Fredagarna är nog den jobbigaste dagen på skolan. Vi har korta raster och 4 lektioner. Haha, det är inte så jobbigt men jämfört med dom andra dagarna så är det det. Men skolan var ändå pretty nice today. Efter skolan så gick jag till LLT för andra gången och ÄNTLIGEN så fick jag mitt busskort, gubbjävlen stog inte i där så det var väl därför.

Sedan har jag även fixat ett bibliotekskort, det känns lite kul. Efter det så for jag hem och hängde upp hängarna som jag köpt på stan tidigare idag. Det blev pretty nice tycker jag. Sedan satte jag igång med maten. Det blev tacos, gott! Snart ska jag baka morotskaka. Efter det här inlägget typ.

De vita hängarna har jag köpt och hängt upp idag.

Detta blir det att smaska på ikväll och morotskaka^^



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR