Ska jag köpa dom? HJÄLP MIG!

Det har väl regnat idag igen. Trodde inte att det gjorde det imorse så då plattade jag håret och så när jag går ut så ser jag att det regnar. Less jag blev då! Mitt hår blev ju lockigt igen, värdelöst! Hade matte första lektionen sedan hål, nk och till sist teater, vi fick göra någon avslappningsövning och sedan läsa det sista ur manuset vi ska börja jobba med.

Efter skolan gick jag på stan ett tag, hittade ett par snygga byxor som ni måste hjälpa mig med om jag ska köpa dom eller inte för att dom har sina för och nackdelar, som med allt. Nackdel: dom sitter så hårt i midjan, fördel: dom är snygga!! och inte så dyra heller, 199kr. Och då känns det ju som att jag borde köpa dom, men jag undrar hur ofta jag kommer orka använda dom pga av att dom sitter så hårt i midjan. Jag får träna bort min lilla put mage så går det nog bättre ;) höhö!
Men hjälp mig att välja! Snälla ^^ Ska jag köpa eller inte?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR