sämst

Idag hade vi först matte och sedan pluggade jag nk på hålet. Sen hade vi nk och till sist teater. Ganska chill dag men vi fick reda på att vi har matte prov nästa vecka. Det kommer gå åt helvete. Jag ligger långt bak och jag kan inte lära mig så snabbt. Inte matte iaf. Det går in genom ena örat och ut genom det andra. Det är därför jag hade en special lärare i nian så att jag skulle lära mig något. Men nu skiter ju det sig. VÄLKOMMEN F!

Hade tänkt visa mina skor jag köpte igår och även saker jag köpte idag.

Nike skor - Intersport - 900kr 450kr

Reebok skor - Intersport - 700kr 350kr

Reebok skor - Intersport - 800kr 400kr

Det var halva priset på alla skor + att det var "ta 3 betala för 2" så jag behövde bara betala 850kr för de här skorna.

Linne - H&M - 79,50kr 64kr (pga 20% rabatt check)

Ring - H&M - 49,50kr



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR