Butterfly

Gick och la mig väldigt tidigt igår men kunde inte somna så det blev en sen kväll iaf. Jag kände mig så sjukt stressad igår kväll så det var ju därför.

Har prov i nk imorgon om Genteknik och sånt. Men när jag kom hem idag så hittade jag två skal till mobilen som låg och väntade på mig och det gjort verkligen min dag. Så glad jag blev! Det följde dessutom med 3 st skyddsplast i en av mobilskalen. Beställde dom för två veckor sen från ebay. Förhoppningsvis kommer det 3 st till i veckan.

Annars idag så har jag haft två träningpass. Idrotten och dans. På idrotten så gymmade jag så det blev ett hårt pass där och sen på dansen var deti nte så jobbigt tack och lov. Men det är så jäkla kvavt i det där dansrummet och så stank det så det var ingen bra kombination. Tuppade typ av.


ebay - 47kr | ebay - 24kr




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR