New dress

Har varit hos tandläkarn i morse. Kul att gå upp 8 när man har lov. Aja, det är ju fredag den 13:e. Men det gick bra iaf och nu har jag nå h´gummigrejer mellan några tänder och dom är AS jobbiga. Jag vill bara slita ut dom!

Men jag gick på stan efter det och tröstshoppa lite. Nej men jag shoppade.

Klänning - H&M - 149kr 50kr

Ni får se resten av kläderna sen. Måste fota om för att det blev inget bra och nu ska jag ut och springa så jag har inte tid.

lika klänning som jag har :) löv it!

Antar att du frågade på min blogg om jag hade klänningen i samma färg (såg kommentaren nu.. ca 2veckor senare haha). men jag har en exakt lika dan, lika färg å allt! :) köpte den för någon månad sen :)

(men jag kollar inte min blogg, så om jag kommenterar något du vill svara på så får du svara på fejjan från och med nu typ, annars missar jag de :)))))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR