Oliv

Bussen kom inte i morse så mamma var snäll och skjutsade mig eftersom vi skulle ha nationella prov idag och då får man inte komma försent. Så jag hann ändå. Sedan hade vi ett jätte långt hål så då gick jag och Frida A på stan. Jag inhandlade lite bra ha saker och ett linne. Nice price! Sedan gick vi och käka på max och så jäkla gott det var.

Sedan hände det något konstigt med alla oss som käkat på max. Vi var så sjukt spidade och ingen koncentration eller någonting så det blev väldigt oseriöst på teatern. Men men. Kul vare!

Linne - gina tricot - 149kr 74,50kr


Fotkräm - 55kr 44kr | Hårinpackning - 65kr 52kr | Fotbad - 55kr 44kr | Handkräm - 69kr | Lypsyl - 39kr

(allt kommer från Åhléns)
Handkrämen luktar så ooootroligt gott. Utlandskänsla får man så jag var bara tvungen att köpa den.
Moatoa

Den bussen hade tydligen kört vilse..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR