Fredag

Har inte fått något svar angående hur det blir på måndag om jag ska börja Textil & Design redan då men jag har mailat syon så jag hoppas hon svarar snart. För att annars lär jag ju vara ledig på måndag för att det är bara teater under hela dagen och jag har inget att göra där så det känns ju meningslöst.
 
Annars då, gick på stan ett tag efter skolan idag för att testa ett par sjukt snygga jeans på gina och så hittade jag ett par rosa som jag funderar på att köpa. Men jag ska gå till stan imorgon och kolla om dom är kvar för att dom kosta bara 50 kr och det var bara en storlek kvar av min storlek. Men jag hoppas dom är kvar.
 
Fast jag ska ju egentligen inte köpa något på en månad men jag har presentkort på gina så då gills det inte.
 
Sen har jag varit och sprungit ikväll, det blev 6 km på mjölkuddsberget på 29 min. Ganska bra ändå tycker jag.
 
Har använt mina jeffrey campbell FAKE skor flitigt denna vecka och det känns bra och gå i dom nu. Det är inte lika jobbigt. Ganska coolt hur snabbt man vänjer sig ändå.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR