HV1TEX

Okej, första dagen på Textil. Gick väl helt okej men det är alltid jobbigt att inte känna någon förstås. Men det blir ju bättre sen. Imorgon har jag bara en lektion, engelska. Men jag är inte helt säker om jag ska fortsätta med det men vi får se, eftersom jag läser om kursen och det känns egentligen lite onödigt men ja.
 
Vad jag fick göra idag var att börja brodera. Vi ska sy en liten påse att ha grejer i. Sen hade jag ett 2 timmar hål men det spenderade jag med min gamla klass och sen hade jag idrott. Det går tydligen att gå med ettorna även fast jag gör klart tvåans kurs i idrott. Fattar inte riktigt hur det funkar men jaja.
 


Som ni ser är jag ledig på fredagar vilket betyder att jag kommer ha någon slags praktik där. Antingen i en kläd butik, sy butik eller typ förskola eller något annat. Vad dom hittar åt mig typ.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR