You're amazing

Har varit på cheerträning ikväll. Det var ganska nice men nu är jag lite slut. Ska typ gå och lägga mig och läsa och sen blire upp till skolan imorgon. Dock så vet jag inte vad som händer, men jag ska snacka med min mentor för att det känns ju onödigt att vara på teaterlektionerna när jag ändå inte har någonting där att göra. Dom övriga lektionerna så lär jag ju mig iaf något.
 
Annars idag så har det inte hänt särsklit mycket, jag har ritat en bild för mitt fotoalbum, men det är långt ifrån klar. Sen så såg jag reprisen från Justin Bieber i Oslo för att jag missade början av det igår. Men shit vad han är bra! Jag kan inte sluta kolla om och om igen på intervjun/showerna, men mest showerna. Längtar så stört mycket till april då jag ska se honom live!♥
 
Asså hjärta!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR