Dag 26 - Din favorit resa

Asså ärligt, så är det jätte svårt att svara på. För att alla resor jag varit på har sina för- och nackdelar. Men om vi börjar med den första utomlansresan jag kommer ihåg så åkte jag, mamma, Alex, Tobbe och mormor och morfar till Gran Canaria, Maspalomas. Jag var bara nio år men den resan tyckte jag var jätte rolig och bra och det kan ju bla bero på att det är min första som jag kommer ihåg. Jag har dock varit på Kreta när jag var 1 år.
 
Men jag fick väldigt många nya intryck där och tyckte det var så häftigt med palmerna. Sen har jag varit på Gran Canaria ytterligare en gång men det var med pappa och Maggie och då var jag 12 år. Den resan var också jätte bra. Och sen Turiket och Egypten var också bra. Så jag vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om.
Turkiet 2009
 
Jag och Alex, Egypten 2010



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR