Första advent

Kom hem från kyrkbyn för ett litet tag sen. Har varit och käkat julbord med massa folk. Det var trevligt och väldigt gott! Men jag käkade mig inte proppmätt, men nästan.
 
När vi for till kyrkbyn vid halv sex så såg vi att 97:an var avstängd och massa poliser och ambulanser m.m där så jag kollade upp vad som hänt och det var tydligen en bil som kört in i en buss och då antar jag att det var 1:an eller 2:an och ifall jag hade gått på skyltsöndag idag så hade jag troligtvist åkt hem med den bussen så jag hade ju en jäkla tur att jag inte for till stan. Men alla verkar ha klarat sig på bussen iaf, men en av dom som åkte i bilen har dött.
 
Här får ni lite dåliga bilder på middagen och min julsminkning. Ni får bättre bilder på sminkningen imorgon. Och jag drack 3 koppar glögg, jag som inte ens gillar glögg, men den där var jätte god!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR