Söndag

Det var lite mysigt att hälsa på släkten igår. Däremot blev man ganska slut i öronen snabbt eftersom det var 5 småungar där och det kändes som att man var på ett dagis. Haha, men söta är dom!
 
Idag har jag hjälpt till med skottning och sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Vaknade efter elva någon gång och det är otroligt sent för mig och jag har vaknat så sent ända sen vi fick jullov. Galet. Och det regnar idag, lite galnare! Ofta liksom, det kan ju inte regna dagen innan nyårsafton, när hände det sist? Typ never, inte under min livstid iaf. Och imorgon ska det vara 0 gradigt, det brukar vara minst -25.
 
Nu ska jag iväg och käka skräpmat hos Robin och Emma. Och det är min låssasbror och hans tjej.
Min kusin Stina och min kusin Malins son Frans.
 
Lo, Ture, Maria och Alicia.
Lo och Ture och min farbrors och Marias söner och Alicia är Malins dotter.
 
Stina, Frans, Doris (Malins dotter) och min faster Yvonne.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR