Happy Birthday

Har precis sett Sagan Om De Två Tornen. Awesome film, fast det visste jag redan, det är ju inte första gången man ser den. 

Annars idag så har jag övningskört och spelat sims. Imorgon ska jag fara och träna och sen ska jag till mamma igen. Pappa är ju i Stockholm hela veckorna och kommer hem på helgerna så jag far hit varannan helg. Men det ska bli härligt att träna imorgon. Bara jag inte har så mycket träningsvärk, då blir det nog jobbigt.

Och jag vill passa på att gratulera en vän som jag tyvärr inte har sett på väldigt länge. Happy Birthday Eliaz! Hoppas du har haft en underbar födelsedag.
Nu ska jag återgå till att spela sims!

Maria

Jag måste bara fråga, när du fick din körkortstillstånd grejsimojs, hur gjorde du då? gjorde du via internet och följde instruktioner och gjorde sen den där synkollen? Jag har hört så många olika saker så jag vet inte vad det är man behöver göra när man ska börja övningsköra ^^

Hero

Tackar




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR