So fucking cold

Idag hade vi matte som första lektion. Jag har nog aldrig gjort så lite på en matte lektion som idag. Jag skrev uppgiftsnumret och a. Och så satt jag och klottrade. Wops!
Sen hade vi idrott, då spelade vi badminton, det var väl nice. Efter det hade vi estetisk kommunikation. Det är att man får testa på alla estetiska ämnen i 3 veckor. Så idag hade jag musik och kommer ha det 2 gånger till.

Sen for jag och mamma till Forex och gjorde ett ärende och sen gick hon hem och jag var så lat så jag tog bussen. Nämen jag hade lugnt kunnat gå jag också om det inte var så satans jävla kallt.

Och nu har jag nyss pluggat och ska typ gå och duscha.

Målade naglarna för någon dag sedan. Tyvärr så ser man inte hur coolish dom egentligen är. När man vinklar naglarna i olika ljus så blir det grönt eller orange. Awesome!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR