Älg mugg

Nu har jag sommarlov på riktigt. Jag känner typ ingenting. Förra sommarn så kände jag verkligen när jag åkte hem från sista dagen på sommar jobbet hur underbart och härligt det var. Men nu, nu känner jag ingeting. Jag vill typ fortsätta jobba, asså jag vet inte vad jag ska göra nu resten av sommaren. Visst, det är skönt och vara ledig och sova hur länge som helst men jag hade ändå ett ganska trevligt jobb. Träffa massa glada turister och ba chilla lixom. Nämen det var nice!
 
Nu är jag rastlös och vet inte vad jag ska göra. Men jag har iaf varit hos tandläkaren idag och dragit ut en tand. Det gick as bra och jag kände absolut ingenting. Fast sen var jag lite sne i käften eftersom jag fått bedövning. Eller asså jag var typ svullen så jag såg sne ut.
 
Fick en mugg och minttabletter av min handlerade innna jag slutade. Så söt!
 

Hahaha så jävla kul, jag är ju också ledig nu i ca 1.5 vecka till å jag är SÅ JÄVLA rastlös! men de känns ganska bra när man gillar sitt jobb... blir kul å komma tillbaka. Och får du inte jobba där mer om du frågar? någon helg eller nå sånt? :)

Svar: Det får jag säkert, men jag tvivlar på att jag får betalt. Asså jag jobbade ju inom komunen.
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR