fml

Asså just nu känner jag att livet inte kan bli så jätte mycket sämre. Kelly är död, jag vet inte om jag ska gå kvar i teater eller byta och jag får inte åka till USA som utbytesstudent. Jag är EN jävla månad för gammal. Jag har lagt ner jätte mycket tid på att svara på massa frågor och jag var på en intervju i söndags och så ringer dom min mamma idag och säger att jag är för gammal. Varför i helvete sa dom inte det tidigare? Dom visste dessutom om det. Intervjun kostar ju 150kr också. Men det tänker jag ju inte betala om jag inte ens får åka iväg!
 
Asså så jävla less jag är just nu. Explorius sa ju iaf direkt att jag var för gammal men inte STS. Nej, dom väntar efter intervjun. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
 
Jag är så jävla arg, irriterad, ledsen, frustrerad, allt möjligt som man kan vara! fuck this!
 
Och dagen har varit jätte seg också för att han jag jobbar med har varit sjuk så jag har varit helt själv. Jag har alltså suttit i visningsstugan i 6 timmar. Kul liv!
 
jag vill ha!
Frida

:( <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR