Hope

Idag hade vi först samhälls som bestod av glass och betygssnack med läraren. Vi kommer inte få ha henne i historia nästa år och det är skit tråkigt! Hon var ju bra.

Sen vare svenska och där hände det väl inget speciellt och sen fick vi flytta fram engelskan och sluta vid halv ett ist för halv tre. Chill!

När jag kom hem for jag ut på en springtur på nästan 8km i mina nya skor och det gick väldigt bra. Jag sprang hela tiden. Och sen ikväll har jag bara målat mammas naglar och sparat massa saker på usb för att jag måste ju installera om datorn. Den är helt cp.

sanna

bild på naglarna dåå! :)

Kajsa

Ta och fråga nå på min frågestund! Ni får fråga precis vad ni vill så svarar jag på de! :) http://www.kaajsa.se/2012/06/fragestund-2/



Kram

Annika

Fin blogg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR