Kokosnöt

Jag blir ärligt talat galen på min fucking tand. Jag vill bara dra ut den NU! Den ska ju bli utdragen men inte just nu iaf och just nu får jag snart sykbryt för att den är så iriiternade. Jag kan inte ens beskriva på vilket sätt för att den gör inte ont utan den irriterar bara. Asså förbannat!! Har nästan lust att rycka ut den själv här och nu.

Kul, här sitter jag och berättar om min tand. Skaffa ett liv eller?
Så, på tal om något helt annat så gick jag till kvantum idag med Kristin och köpte en kokosnöt. Och den var typ god fast inte saften den smakade förjävligt. Fan vad jag svär! Ursäkta mig! Jag kanske borde ta en springtur bara för att det gör en gladare.

- Ny tävling! Vinn en valfri Ziperall:

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

Kul om du vill vara med :D

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR